Produk Gamat

Views
Gamat Extract With Honey
Suplemen ini terbukti berkesan dalam membantu meningkatkan sistem imuniti badan, membantu menyembuh luka-luka dan kecederaan ringan serta mengawal peredaran darah dan meningkatkan kesihatan am kita.
Ia juga dapat digunakan sebagai tonik untuk lelaki dan wanita. Ekstrak Gamat dengan Madu ini merupakan penambahan kesihatan dari bahan semulajadi yang unggul bagi masa kini dan sesuai digunakan bagi membantu penyembuhan luka-luka dan kecederaan ringan serta meningkatkan tahap kesihatan.

Gamat Extract with Taurine
Suplemen ini mengandungi gabungan mineral asli dan kompleks gama-peptida yang dikenali sebagai Gamalin dan mineral, vitamin-vitamin serta protein bagi mengawal kadar kolesterol, menyuburkan otot-otot yang tua, tulang, saraf dan kulit sambil memberi kesan bertenaga kepada sistem daya ketahanan badan. Boleh digunakan sebagai suplemen tambahan bagi menyembuh luka-luka kecil, kecederaan dan radang, meningkatkan pengedaran darah, meningkatkan kekuatan badan dan lain-lain kebaikan kesihatan.

Gamat Gel Forte

Gamat Gel Forte adalah gel pelembut tradisional bagi melembutkan kulit, membantu menyembuhkan luka kecil dan lecur, kecederaan, bengkak-bengkak dan melegakan jerawat. Disapu pada kulit atau mana-mana bahagian yang sakit sebanyak dua atau tiga kali sehari. Untuk diguna pada bahagian luar badan sahaja.

No comments:

Post a Comment