Produk Penjagaan Rumah

Views
K-EZKleen Liquid Laundry Detergent



  • Bio-degradasi
  • Lembut pada tangan dan menghindari bau busuk
  • Dipertingkatkan dengan agen pemutih yang melindungi warna pakaian
  • Mengandungi agen anti-pemendakan
  • 4 kali lebih pekat daripada bahan pencuci pakaian biasa
  • Membuang kotoran dengan menyerap ke dalam struktur bebenang kain



K-EZKleen Dish Wash (HH 018)


K-EZKleen Dish Wash merupakan bahan pencuci pinggan mangkuk berkualiti tinggi yang membersihkan kesan minyak daripada pinggan mangkuk sehingga berseri-seri. Ia boleh digunakan bersama air sejuk atau suam. Tidak mengandungi bahan kimia yang berbahaya. Lembut dan tidak mencederakan kulit.





K-EZKleen Floor Cleaner (HH 019)

K-EZKleen Floor Cleaner merupakan cecair pembersih lantai berkualiti tinggi dengan wangian “Pine” sesuai untuk membersihkan lantai marmar, granit, seramik dan lain-lain dengan cepat dan mudah.








K-EZKLEEN TOILET CLEANER (HH021)

K-EZKLEEN TOILET CLEANER sesuai digunakan untuk membersihkan mangkuk tandas, lantai, tab mandi dan dinding di bilik mandi. K-EZKLEEN TOILET CLEANER membantu menanggalkan kotoran degil, menghilangkan bau busuk serta menjauhkan bakteria, menjadikan bilik mandi wangi dan berseri-seri! 









K-EZKleen Green Multipurpose Cleaner (HH022)



K-EZKleen Green Multipurpose Cleaner adalah pencuci mesra alam berasaskan tumbuhan dan tidak bertoksik yang boleh membersihkan kotoran daripada minyak, lemak, protein, lumut dan karbon serta bantu menghilangkan bau, bakteria dan permukaan berkarat. Ia selamat untuk keluarga, haiwan peliharaan dan alam sekitar. 

No comments:

Post a Comment