K-Ion Spec

Views
UNTUK KANAK-KANAK
Hitam (HC075 – CHBL)
UNTUK DEWASA
Hitam (HC075 – ADBL) 
Biru (HC075 – ADBU) 
Merah (HC075 – ADRD)
Kuning Air (HC075 – ADBG)
Setiap hari, kita banyak bergantung pada komputer, komputer riba, televisyen, telefon pintar, komputer tablet dan sebagainya, di pejabat dan di rumah untuk tujuan kerja dan rekreasi. Sebenarnya, sinaran yang dibebaskan dari alat-alat elektrik ini boleh merosakkan mata kita, bukan saja melemahkan penglihatan tetapi juga mengakibatkan pelbagai masalah penglihatan. Masalah-masalah penglihatan yang biasa dialami oleh orang ramai termasuk astigmatisma, katarak, glaukoma, rabun jauh, rabun dekat, floaters, mata kering dan banyak lagi.

Kita tahu kepentingan untuk menjaga mata kita, tetapi mengorbankan kualiti hidup hanya untuk melindungi mata kita memanglah sukar. Memperkenalkan penyelesaian yang mudah dan berkesan : K-IonSpec
Cara fungsinya
K-IonSpec diperbuat daripada bahan khas dan teknologi nano yang membebaskan Sinaran Inframerah dan Anion yang mampu mendorong pengedaran darah dan metabolisme di sekitar mata, lalu bantu mencegah dan memperbaik masalah-masalah penglihatan umum. Ia juga bantu menyegarkan mata dan melegakan keletihan dengan meningkatkan bekalan oksigen di bahagian mata.
Cadangan:Pakai K-IonSpec selama 8-10 jam sehari untuk hasil terbaik.

No comments:

Post a Comment